Over

Facebooktwitterpinterestlinkedininstagram

In de Mix is het bedrijf van Monique Bruijn

Ik  werk onder de naam In de Mix voor bedrijven, events, non-profit organisaties en bureaus. Vaak hebben deze een klein kernteam (max 15 mensen).  Mijn specialiteit is strategie, coördinatie, concept en content. In de afgelopen 10 jaar heb ik veel ervaring opgedaan bij midden- en klein bedrijven en events. De laatste 2 jaar voor ik voor mezelf begon heb ik gewerkt bij een online marketingbureau. Mijn passie ligt volledig in het zichtbaar maken van ondernemers, ondernemingen en de producten/diensten die zij aanbieden.

Daarnaast ben ik een van de trotse initiatiefnemers van #MAdag. Een platform dat ondernemers stimuleert zelf (gestructureerd) aan hun marketing te werken.

Monique-Bruijn-2016Waar de meeste ondernemers hobbels zien, zie ik altijd een uitdaging. Je hebt een product of dienst die iets oplost/ verbetert voor je doelgroep, waarom doe je dit, hoe bereik je de doelgroep? En wat ga je voor hen doen? Ik vind het heerlijk om met deze vragen aan de gang te gaan. Mij te verplaatsen in jouw potentiële klant. En op deze manier jouw bedrijf, product te verbinden aan je publiek. Van communicatie tot reclame en van branding tot product actie.

Ik zeg niet dat ik alles weet en zeker niet dat ik alles zelf doe. Hiervoor werk ik graag samen met het (interne en externe) team.

Via linkedin lees je meer over mijn ervaring. Op moniquebruijn.nl zie je ook meer van mijn vrije werk.

In de Mix is meer dan alleen Monique Bruijn. Zoals gezegd, als het nodig is om een andere expertise bij het project te betrekken, dan heb ik door de jaren heen een mooie club SEO experts, SEA experts, webbouwers, grafisch vormgevers, reclamemakers en drukkers om haar heen verzameld. De ideale mix is op deze manier altijd binnen handbereik.

Waarvoor kan ik In de Mix voor inzetten?

Ik werk zowel intern als extern, live of digitaal. Wel is het zo, dat als je mij als coördinator inhuurt ik wel de cultuur van het bedrijf wil begrijpen, het team leren kennen en de dynamiek te onderzoeken. Een plan van aanpak kan nog zo mooi zijn, het betekent niets als deze vervolgens niet uitgevoerd wordt. Naast het maken van een plan van aanpak, help ik graag aan de start van het gebruik de activiteiten. Op deze manier kan ik het team on the job trainen, begrip kweken voor de aanpak en richting en zet ik de benodigde structuur vast om het doel te bereiken.

Met welke vragen kan In de Mix jou helpen?

  • Ik heb een product / dienst en wil graag weten hoe ik deze onder de aandacht kan brengen bij mijn doelgroep
  • Ik organiseer een event en heb een marketing/communicatie plan de campagne nodig
  • Ik heb iemand nodig die mij helpt om de marketing strategie om te zetten tot een concreet marketing plan van aanpak
  • Ik heb iemand nodig die mij helpt om mijn marketing plan van aanpak om te zetten tot aantrekkelijke content voor ieder kanaal (website, social media, offline media, events, zoekmachines)
  • Ik heb een website maar deze past niet meer bij mijn huidige visie en missie en zoek iemand die mij kan helpen deze weer aan te sluiten op de totale marketing strategie
  • Ik heb een logo en huisstijl die niet meer bij past en wil deze graag weer aansluiten op mijn huidige visie en missie.

Waarom de naam In de Mix?

Iedere keer als ik het idee voor mijn eigen bedrijf besprak met iemand, dan had ik het over een mix van van mijn eigen kwaliteiten als marketeer, mix van de verschillende soorten content, mix van intern en extern samenwerken en de aloude marketingmix die voor ieder bedrijf anders is. De naam zat altijd al verborgen in mijn uitleg. Dus koos ik ervoor om In de Mix als bedrijfsnaam te kiezen.

Welke functie heeft de mixer in het logo?

Als je het hebt over een mix, dan heb je het over verschillende ingrediënten die je samenvoegt tot een nieuw geheel. Net zoals je favoriete drankje en hapje is het kiezen van de juiste ingrediënten en de juiste hoeveelheden belangrijk (en als bourgondiër maak ik graag een referentie naar eten en drinken). Een beetje te weinig suiker of juist teveel, geeft een hele andere uitkomst.

Om te zorgen dat je een goede mix maakt is onderzoek nodig, kennis van het bedrijf, de geschiedenis, de doelgroepen, de doelstellingen, de plannen en de lange termijn visie. Pas dan kun je een keuze maken, die tot een succesvolle plan van aanpak voor de marketingmix zal leiden.

Ook als dit plan van aanpak er al is, de middelen er al zijn, en In de Mix wordt ingehuurd voor een onderdeel van het plan van aanpak, zoals de content verzorgen voor Social Media of het maken van een uiting, is achtergrond en doelstellingen belangrijk. De content die wordt gemaakt en gedeeld kan alleen zo aansluiten op de plannen en bijdragen aan het behalen van de doelstellingen.

Of ik nu de mixer ben of 1 van de ingrediënten, ik geloof dat een juiste mix alleen tot stand kan komen als expertise en intentie nauw met elkaar samenwerken. Hoeveel expertise ik ook binnenbreng, als er geen gemotiveerd team is om het uit te voeren, dan zal het mislukken. Hoeveel intentie er ook is in het team, als er geen expertise is, dan zal het heel waarschijnlijk mislukken.

De ideale mix maken, dat is de uitdaging 🙂


Something is wrong.
Instagram token error.
Load More

 

 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin