Coordinatie

Facebooktwitterpinterestlinkedininstagram

Je hebt goede ideeën, maar toch komen deze niet van de grond. Je team heeft het al druk genoeg met alles wat er al speelt in en rond het bedrijf. That’s where i come in. Ik help je de ideeën te onderzoeken, aan te sluiten op je bedrijfsactiviteiten en om er een heldere plan van aanpak voor te maken.

Marketing coordinator inhuren

Een marketing coordinator gaat praktisch aan de slag met de adviezen, strategieën en ideeën, die liggen te verstoffen op de plank. Bij voorkeur intern. Op deze manier kan er een juiste inventarisatie worden gemaakt van de aanwezige expertise, tijd en aanwezige kanalen.

De coordinator maakt een plan van aanpak, die de prioriteiten en planning van de marketing activiteiten aangeeft. Deze worden in overleg met verantwoordelijke en het beschikbare team overlegd en overgedragen. De werkzaamheden die voortvloeien uit de planning worden onderverdeeld en uitgevoerd. De coordinator houdt de planning, kansen en de mogelijke knelpunten in de gaten en stuurt bij waar nodig.

Het resultaat

Een ondernemer wil graag gisteren van 1 naar 10. Zijn of haar ideeën moeten zo snel mogelijk werkelijkheid worden. Alleen daar is de dagelijkse praktijk vaak niet op berekend. Daarnaast blijkt een idee niet altijd een goed idee als je het onderzoekt.

Het team van een bedrijf heeft vaak geen tijd om snel bij te schakelen en de ideeën van de ondernemer om te zetten in een werkbare en succesvolle aanpak. Dit heeft meestal niets met kennis en kunde te maken.

Het inzetten van een externe marketing coordinator kun je zien als een buffer. In plaats van direct je ideeën op je personeel afvuren en hen constant te overvoeren, kun je deze nu eerst laten pijlen en onderzoeken.  Op deze manier wordt een idee in hapklare brokken aan de organisatie toegevoegd. Er ontstaat ruimte voor de juiste aanpak. De organisatie blijft flexibel en de medewerkers tevreden.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin